Pravo na odustajanje

PRAVO NA ODUSTAJANJE-POSTUPAK

Poštovani kupci obaveštavamo Vas da se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl.Glasnik RS“ br.62/2014, 6/2016-dr.zakon I 44/2018-dr.zakon) kupovina preko našeg web sajta (naše online prodavnice) www.prodajagarderobe.rs smatra prodajom na daljinu. Ugovor na daljinu možete preuzeti ovde. Vaša zakonom garantovana prava možete pročitati ovde.

Ukoliko želite da odustanete od kupovine postupak je jednostavan:
1.    Pošaljite nam na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. izjava o odustanku ugovoran na daljinu. Rok za slanje izjave je 14 dana od trenutka zaključenja ugovora između potrošača i trgovca.
2.    Potvrdićemo Vam prijem izjave i broj pod kojim je zavedena. Naš operater će Vam dostaviti adresu na koju treba da vratite kupljen proizvod.
3.    Proizvod treba da vratite najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste poslali obrazac za odustanak.
4.    Nakon prijema proizvoda i stručne verifikacije njegove ispravnosti uplaćen novac će Vam biti vraćen u najkraćem roku a nakasnije za 14 dana.
5.    Ukoliko odustanete od ugovora pre isporuke proizvoda uplaćen novac će Vam biti vraćen u najkraćem roku a najkasnije za 14 dana.

U slučaju bilo kakve nejasnoće vezane za kupovinu u našoj online prodavnici možete nam se obratiti putem email adrese Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima odustanka od ugovora tj prava na odustajanje.

Napomena: Ukoliko niste u mogućnosti da popunite online obrazac molimo Vas da sve podatke iz obrazca napišete u pisanoj formi i dostavite sa obaveznim prilogom računa / otpremnice na adresu Danis Style d.o.o. Knjaza Milosa 93-95 Arandjelovac.


Povraćaj sredstava

Procedura za povraćaj sredstava

Procedura za povraćaj sredstava je jednostavna i sastoji se od nekoliko koraka:

  1. Molimo Vas da nam na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. pošaljete popunjen obrazac za povraćaj sredstava koji možete da preuzmete ovde i da priložite potrebnu dokumentaciju.
  2. Operater online prodavnice će Vam poslati potvrdu validnosti dostavljenih podataka kao i instrukciju za povrat proizvoda.
  3. Proizvod namenjen za povrat adekvatno spakujte kako u transportu ne bi došlo do oštećenja. Obavezno priložite fakturu / otpremnicu. Povrat se vrši u skladu sa instrukcijom koju ste dobili od našeg operatera, a zavisi od osnova za povrat.
  4. Povrat sredstava ćemo izvršiti u najkraćem vremenskom roku, a nakon prijema proizvoda i verifikacije njegovog adekvatnog ispravnog stanja.
  5. Ukoliko Kupac odustane od ugovora na daljinu pre isporuke proizvoda, novac će mu biti u najkraćem roku vraćen na račun sa koga je izvršena uplata. Takođe u slučaju kada nismo u mogućnosti da isporučimo željeni proizvod a Vi ne želite drugi iz našeg asortimana novac će Vam takođe biti vraćen u najkraćem roku.

Poručeni artikal, bez prethodnog dogovora sa operaterima u Online prodavnici, nije moguće samoinicijativno poslati na adresu na računu / otpremnici ili sa ovoga sajta. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o njegovom trošku.


Način i troškovi povrata sredstava

U slučaju povraćaja sredstava za proizvode koje ste platili nekom od platnih kartica, obavezujemo se da povraćaj izvršimo isključivo preko platne kartice kojom ste izvršili plaćanje (VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja). Banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice sa koje je artikal i plaćen. Ukoliko ste proizvode platili prilikom preuzimanja u gotovini obavezujemo se da ćemo novac uplatiti ili na Vaš tekući račun ili na platnu karticu. Molimo Vas da imate u vidu da ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, ne možete zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica, kao ni za plaćanja izvršena u gotovini.Iznos novca koji ste platili po osnovu ugovora na daljinu će Vam biti vraćen u najkraćem mogućem roku, bez odlaganja (najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku i proizvoda).Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac u slučaju odustanka od ugovora na daljinu ili zamene artikla za drugi artikal ili drugu veličinu istog artikla. U slučaju nesaobraznosti artikla, isporuke pogrešnog artikla ili artikla sa manom trošak transporta robe i novca snosi Daniss Style d.o.o..

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima povraćaja sredstava.

Napomena: Ukoliko niste u mogućnosti da popunite online obrazac molimo Vas da sve podatke iz obrazca napišete u pisanoj formi i dostavite sa obaveznim prilogom računa / otpremnice na adresu Danis Style d.o.o. Knjaza Milosa 93-95 Arandjelovac.

Ukoliko imate bilo kakve primedbe, žalbe, prigovore ili slično možete nam se uvek obratiti na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Reklamacije

Posebnu pažnju posvećujemo kvalitetu ponudjenih proizvoda. Ukoliko se dogodi da ipak imate neku primedbu mi smo tu da je rešimo na najefikasniji način.
Napomena: fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, tako da ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora ili prikaza na mobilnom uredjaju, ne možemo garantovati potpunu jednakost boja naših proizvoda sa bojama kako ih korisnici (potrošači) vide na ekranu svog monitora ili mobilnog uređaja. Molimo Vas da imate u vidu da u takvim slučajevima reklamacija nije opravdana.


Postupak reklamacije

Ukoliko imate reklamaciju, žalbu, primedbu ili želite da izvršite povrat kupljenog artikla postupak je jednostavan:

  1. Molimo Vas da popunite obrazac. Možete da ga preuzmeteovde.
  2. Popunite podatke u obrazcu i pošaljite ga na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Molimo Vas da u prilogu pošaljete scan / fotokopiju računa / otpremnice koji ste dobili uz proizvod.
  3. Od nas ćete dobiti potvrdu o prijemu sa brojem pod kojim je zavedena u našem registru. Ovo je broj za praćenje statusa Vaše reklamacije.
  4. Vaše reklamacije će u najkraćem roku biti obrađene, a o odluci po Vašoj reklamaciji ćemo Vas obavestiti pisanim putem.
  5. Molimo Vas da se u pisanoj formi izjasnite na naš predlog o rešenju reklamacije. Operater će Vas po prijemu izjašnjenja obavestiti o preostalim koracima za uspešnu realizaciju reklamacije.
  6. Nakon što nam vratite artikl na koji ulažete reklamaciju poslaćemo Vam ili popravljen artikal ili nov ispravan artikal ili zamenski artikal za koji ste se opredelili ili ispravnu veličinu ukoliko ste dobili greškom drugu veličinu ili u slučaju da artikal nemamo više na raspolaganju a Vi ne želite isporuku nekog drugog artikla iz našeg asortimana biće Vam izvršen povraćaj novca.

 

Uslovi za ulaganje žalbe, reklamacije ili primedbe

Imate pravo na žalbu, reklamaciju primedbu u sledećim slučajevima:

  1. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj bilo po vrsti, količini ili veličini.
  2. U slučaju da prateća dokumentacija (račun) nije odgovarajući u bilo kom segmentu.
  3. Ako je na proizvodu jasno vidljivo da ima grešku / manu i da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem tj postupanjem u skladu sa navodima u pratećoj deklaraciji već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
  4. U slučaju nesaobraznosti u smislu odredbi člana 52 Zakona o zaštiti potrošača, a Vi ste se kao kupac ponašali sa robom u skladu sa pravilima definisanim u deklaraciji svakog pojedinačnog proizvoda.

Molimo Vas da nas u najkraćem roku a najkasnije u roku od 48h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate i prijavite reklamaciju. Možete da nam se obratite na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., ili nas pozovite telefonom na broj +381 63 650 508 u periodu od 09:00 - 15:00h svakog radnog dana.

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Napomena: Ukoliko niste u mogućnosti da popunite online obrazac molimo Vas da sve podatke iz obrazca napišete u pisanoj formi i dostavite sa obaveznim prilogom računa / otpremnice na adresu Danis Style d.o.o. Knjaza Milosa 93-95 Arandjelovac.

 

Reklamacije

 

Posebnu pažnju posvećujemo kvalitetu ponudjenih proizvoda. Ukoliko se dogodi da ipak imate neku primedbu mi smo tu da je rešimo na najefikasniji način.
Napomena: fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, tako da ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora ili prikaza na mobilnom uredjaju, ne možemo garantovati potpunu jednakost boja naših proizvoda sa bojama kako ih korisnici (potrošači) vide na ekranu svog monitora ili mobilnog uređaja. Molimo Vas da imate u vidu da u takvim slučajevima reklamacija nije opravdana.


Postupak reklamacije

Ukoliko imate reklamaciju, žalbu, primedbu ili želite da izvršite povrat kupljenog artikla postupak je jednostavan:

  1. Molimo Vas da popunite obrazac. Možete da ga preuzmeteovde.
  2. Popunite podatke u obrazcu i pošaljite ga na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Molimo Vas da u prilogu pošaljete scan / fotokopiju računa / otpremnice koji ste dobili uz proizvod.
  3. Od nas ćete dobiti potvrdu o prijemu sa brojem pod kojim je zavedena u našem registru. Ovo je broj za praćenje statusa Vaše reklamacije.
  4. Vaše reklamacije će u najkraćem roku biti obrađene, a o odluci po Vašoj reklamaciji ćemo Vas obavestiti pisanim putem.
  5. Molimo Vas da se u pisanoj formi izjasnite na naš predlog o rešenju reklamacije. Operater će Vas po prijemu izjašnjenja obavestiti o preostalim koracima za uspešnu realizaciju reklamacije.
  6. Nakon što nam vratite artikl na koji ulažete reklamaciju poslaćemo Vam ili popravljen artikal ili nov ispravan artikal ili zamenski artikal za koji ste se opredelili ili ispravnu veličinu ukoliko ste dobili greškom drugu veličinu ili u slučaju da artikal nemamo više na raspolaganju a Vi ne želite isporuku nekog drugog artikla iz našeg asortimana biće Vam izvršen povraćaj novca.

 

Uslovi za ulaganje žalbe, reklamacije ili primedbe

Imate pravo na žalbu, reklamaciju primedbu u sledećim slučajevima:

  1. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj bilo po vrsti, količini ili veličini.
  2. U slučaju da prateća dokumentacija (račun) nije odgovarajući u bilo kom segmentu.
  3. Ako je na proizvodu jasno vidljivo da ima grešku / manu i da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem tj postupanjem u skladu sa navodima u pratećoj deklaraciji već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
  4. U slučaju nesaobraznosti u smislu odredbi člana 52 Zakona o zaštiti potrošača, a Vi ste se kao kupac ponašali sa robom u skladu sa pravilima definisanim u deklaraciji svakog pojedinačnog proizvoda.

Molimo Vas da nas u najkraćem roku a najkasnije u roku od 48h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate i prijavite reklamaciju. Možete da nam se obratite na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., ili nas pozovite telefonom na broj +381 63 650 508 u periodu od 09:00 - 15:00h svakog radnog dana.

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Napomena: Ukoliko niste u mogućnosti da popunite online obrazac molimo Vas da sve podatke iz obrazca napišete u pisanoj formi i dostavite sa obaveznim prilogom računa / otpremnice na adresu Danis Style d.o.o. Knjaza Milosa 93-95 Arandjelovac.

 

Zamena veličine i zamena artikla

Kompanija Danis Style d.o.o je u potpunosti posvećena izradi I prodaji proizvoda izuzetnog kvaliteta. Ukoliko se ipak dogodi da niste zadovoljni nekim od naših proizvoda imate pravo da ga zamenite.

Nakon što ste na web sajtu poručili neki od naših artikala za koji ste nakon prijema utvrdili da Vam ne odgovara, u pogledu veličine ili bilo koga drugog atributa, molimo Vas da nas odmah kontaktirate.

Postupak zamene je izuzetno jednostavan:Na email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. nam dostavite popunjen obrazac za zamenu artikla.

  1. Potvrdićemo Vam prijem istog i prosledićemo Vam dalje instrukcije za zamenu artikla.
  2. Vaša molba za zamenu proizvoda će u najkraćem roku biti obrađena, a o ishodu ćemo Vas obavestiti pisanim putem (email adresa sa koje je obrazac za zamenu artikla primljen).
  3. Nakon što nam dostavite Vašu saglasnost za predloženo rešenje pristupićemo brzom i efikasnom rešenju Vaše molbe za zamenu.

Artikl koji ste kupili a koji želite da nam vratite možete da zamenite za isti artikl u drugoj veličini ili boji / kombinaciji boja, možete da zamenite za drugi artikal iste, manje ili veće cenovne kategorije uz odgovarajuću doplatu ukoliko je novi željeni proizvod u većoj cenovnoj kategoriji ili uz povrat dela novca ukoliko je u nižoj cenovnoj kategoriji.

Osnovni preduslov za zamenu inicijalno kupljenog artikla jeste da je isti ispravan, nenošen, sa svim pripadajućim oznakama / deklaracijom. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen ili mu nedostaje deklaracija ili je oštećen drugom vrstom neadekvatnog korišćenja..

U slučaju kada je artikl koji želite da zamenite za isti u drugoj veličini poslednji na našem lageru naš operater će Vam u pisanoj formi dostaviti predlog mogućih opcija: zamena za isti model u drugoj boji ukoliko ga imamo u željenoj veličini, zamena za drugi artikl iste, niže ili više cenovne kategorije.

Ukoliko želite da zamenite Vaš proizvod iz razloga nesaobraznosti ili ukoliko je na proizvodu jasno vidljivo da ima grešku / manu i da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem tj postupanjem u skladu sa navodima u pratećoj deklaraciji molimo Vas da se upoznate sa našim jednostavnim postupkom reklamacije. Ukoliko Vas interesuju Vaša zakonom garantovana prava u postupka reklamacija ovde možete da ih pročitate. U slučaju da imate bilo koje dodatno pitanje možete nam se obratiti pisanim putem na našu email adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..

Rok zamene

Rok za zamenu veličine artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe (povrat inicijalno kupljenog proizvoda, isporuka novoga proizvoda) snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal kada Danis Style d.o.o. kao proizvođač dela prodajnog asortimana I prodavac ostalih vrsta roba, snosi trošak transporta (povrat inicijalno kupljenog proizvoda, isporuka novoga zamenskog proizvoda).
Ukoliko ste pogrešili pri kupovini ili se u međuvremenu predomislili, kako u pogledu dezena tako i u pogledu bilo koga drugog atributa, možete nam vratiti kupljene proizvode ili ih zameniti za neki drugi artikal. Trošak povrata inicijalno kupljenog proizvoda koji želite da vratite ili zamenite Vi plaćate u skladu sa cenovnikom kurirskih službi (cenovnici: Aks Express za teritoriju Republike Srbije, DHL za svet) ili lokalnih poštanskih operatera koje izaberete. Molimo Vas da ukoliko poručujete naše proizvode za isporuku izvan granice Republike Srbije imate u vidu da pri svakoj isporuci pored troška transporta imate dodatne lokalne troškove (carina, porezi, bankarske provizije i sl.). Iz ovih razloga svim cenjenim kupcima koji žele da prvi put poruče naše proizvode ili žele isporuku izvan granica Republike Srbije predlažemo da se oko svih detalja vezanih za proizvod predhodno konsultuju sa našim operaterom kako bi smo eventualne greške u izboru modela,veličine, dezena sveli na minimum.
Prilikom isporuke novog (zamenskog) proizvoda kupac na teritoriji Republike Srbije plaća iznos poštarine u skladu sa cenovnikom kurirske službe Aks Express koji možete preuzeti ovde.

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima zamene veličine artikla i zamene artikla za drugi.

Napomena: Ukoliko niste u mogućnosti da popunite online obrazac molimo Vas da sve podatke iz obrazca napišete u pisanoj formi i dostavite sa obaveznim prilogom računa / otpremnice na adresu Danis Style d.o.o. Knjaza Milosa 93-95 Arandjelovac.